Wednesday, May 22, 2013

PELUANG PERNIAGAAN DI MAA TAKAFUL ;) GRABBBBB...

As-salam peeps! Entry kali ni nk buka peluang perniagaan kepada ANDA semua yang minat berniaga tapi tak tahu bagaimana & tiada produk yang nak diniagakan, kepada yang sudah bosan dengan kerja & gaji yang sediada, kepada yang ingin meningkatkan taraf hidup keluarga & kepada yang masih mencari peluang2 periagaan.. 

Saya pasti semua orang ada niat & impian untuk memiliki satu empayar perniagaan yang boleh diwarisi & inginkan hidup yang lebih selesa berbanding sekarang ni.. Bukan itu sahaja malah impian untuk memiliki motor berkuasa tinggi, kereta mewah & lebih2 lagi financial freedommmm ;) Semua ini boleh ANDA perolehi jika bersama dengan MAA Takaful..
Ini adalah impian saya ;) & saya sedang menuju kearah itu ;)

Untuk memiliki semua ini mustahil dengan kerja yg kita ada sekarang ni lebih2 lagi kepada yang makan gaji & bergaji kurang dari RM3,000 sebulan..Bukan itu sahaja kita juga pasti ada impian untuk membahagiakan ahli keluarga kita lebih2 lagi isteri & juga anak..Memang benar duit tk boleh beli kebahagiaan tapi yakinlah bahawa apa sahaja dalam dunia ini memerlukan duit..

Seperti yg kita tahu, untuk memulakan perniagaan ni memerlukan modal yang banyak & harus ada idea untuk menghasilkan produk yang terbaik..Jadi peluang yg ingin saya buka kepada ANDA semua ialah BERNIAGA DI MAA TAKAFUL..Bagaimana pula boleh berniaga di MAA Takaful ni ye?? Senang ke tak?? Jawapannya SENANG SHJ! MAA Takaful punyai perlbagai produk yang boleh diniagakan & ANDA tk perlukan sebarang modal untuk memulakan perniagaan tetapi unjuran income yang akan ANDA dapat memang akan melampaui dari apa yang ANDA gambarkan! Jika kita rasa orang yang bergaji RM7,000 - RM10,000 tu sudah hebat jgn terkejut pula kerana dengan bidang ini ANDA boleh membuat income sehingga RM100,000 malah lebih dari itu lagi!! 

Ini bukan skim cepat kaya ye harap maklum ;) Semua yang kita perolehi adalah hasil dari kerja & usaha yang kita lakukan..

Memang ramai akan terkejut tapi itulah realitinya & ramai telah buktikan yg mereka berjaya untuk mendapatkan income sedemikian..Sistem cara kerja, Mentor & produk smua sudah disediakan..Tidak perlu sewa pejabat & pening kepala untuk menghasilkan produk terbaik kerana apa yang ada di MAA Takaful smuanya yang Terbaik! 
Inilah antara sebab kenapa ANDA perlu pilih berniaga di MAA Takaful ;)

 "9/10 punca rezeki itu datangnya daripada berniaga" Jadi mengapa lagi harus kita tunggu..Ambil langkah pertama dengan melakukan perubahan dalam hidup..Niat saya hanya sharing serta membuka peluang untuk ANDA berniaga..Ketepikan segala unsur2 negatif dalam diri seperti segan untuk berjumpa orang, tak pandai nak cakap apa kerana jika dengan bertemu & bercakap dgn orang tu boleh mendatangkan hasil yg lumayan untuk kita, kenapa kita harus tolak? Jadi kepada mereka yang benar2 ingin memulakan perniagaan sendiri, ingin mengubah cara hidup inilah peluang yang perlu ANDA semua grabbb! Tak perlu tunggu untuk orang lain ubah nasib diri kita, KITA sendri yang perlu ubah nasib diri & keluarga kita! 

jommm & i'll show u the wayyy
012-379 3162 (whatsapp) 

No comments:

Post a Comment