Monday, May 20, 2013

TESTIMONI OHH TESTIMONI KAD PERUBATAN MAA TAKAFUL SMARTMEDIC ;)

As-salam peeps! 6/5/2013 - 11/5/2013 yg lepas Adik Delisha dimasukkan ke KPJ Ampang Puteri disebabkan sakit perut..Lega jugak sebab polisi beliau baru je lepas tempoh matang 120 hari..Untuk pengetahuan anda semua, penyakit2 selain dari punca DEMAM, DENGGI, HFMD, KEMALANGAN & KECEMASAN hanya selepas 120 SHJ baru boleh digunakan ;) 
Dengan adanya Kad Perubatan dari MAA Takaful, parent Adik Delisha merangkap rakan saya semasa di ITM Shah Alam dulu hanya perlu membayar deposit sebanyak RM200 SHJ! Haa itulah salah satu kebaikan bila adanya Kad Perubatan MAA Takaful ni ;) Kalau bayar cash nk dapatkan rawatan di hospital swasta ni deposit yang akan dikenakan ialah antara RM2,000 - RM10,000 bergantung kepada jenis penyakit & tahap keseriusan penyakit!
Day 2, Adik Delisha @ KPJ Ampang Puteri

Seperti biasa tanggungjawab saya sebagai agent kepada Adik Delisha datang selain dari melawat, kedatangan saya juga untuk menguruskan apa2 yang patut dari segi urusan Guarantee Letter & juga masa discharge nanti..

Alhamdulillah Adik Delisha sudah beransur pulih & dibenarkan untuk pulang pada 11/5/2013 setelah mendapatkan rawatan selama 6hari 5malam disana..Moga Adik Delisha akan pulih & dikurniakan kesihatan yang berterusan..In shaa allah ;)

Berbalik kepada bil yang dicaj & berapa pula yg perlu parent Adik Delisha baya ;) Sila tengok bawah ni ye kalian semua..
Total Bill Amount RM5684.40
 
Dari deposit yang dikenakan RM200, REFUND AMOUNT RM160 ;)

Adik Delisha hanya perlu bayar RM40 SHJ untuk mendapatkan rawatan di KPJ Ampang Puteri! Selebihnya dari RM5684.40 akan diuruskan oleh MAA Takaful SmartMedic! Berbaloi-baloi beb! Cuba kita fikirkan berapa lama masa yang perlu kita ambil untuk kumpul wang sebanyak RM5684.40 jika anak, isteri atau kita sendiri dirawat di hospital swasta?? Tapi dengan adanya Kad Perubatan MAA Takaful, kita tidak perlu menyimpan sebanyak itu untuk mendapatkan rawatan..Bila polisi melepasi shj tempoh matang 30 hari & juga 120 hari tiada masalah untuk kita mendapatkan rawatan di hospital swasta ;) 

Tak perlu tunggu lama, tak perlu bertangguh & tak perlu tunggu sakit tiba, AMBIL TINDAKAN SEGERA untuk memiliki Kad Perubatan dari MAA Takaful untuk perlindungan diri & juga keluarga tersayang!

012-379 3162 (whatsapp) & 012-659 3162 / khairulramleemaatakaful@gmail.com

** KEPADA YANG BERMINAT UNTUK MENJADI PERUNDING TAKAFUL SECARA FULL TIME / PART TIME JUGA DIGALAKKAN MEMOHON **


No comments:

Post a Comment