Saturday, January 19, 2013

FACEBOOK PAGE "MAA TAKAFUL SMARTMEDIC 100 MEDICAL CARD"

As-Salam & holla peeps! Macam mana korang semua ok ke?? Okeh entry kali ni nak promo sikit sal new page yang saya setup kat Facebook "MAA Takaful SmartMedic 100 Medical Card" or korang bole klik terus link ni & jangan lupa LIKE skali ye! 
Ini bukanlah page rasmi MAA Takaful, ia adalah satu inisiatif yg saya lakukan untuk memberitahu aktiviti & perkembangan kerjaya saya sebagai perunding Takaful disamping menyelitkan juga testimoni-testimoni client yang sedia ada..Saya akan cuba untuk menyampaikan info terkini & tepat tentang produk-produk terbaru & yang akan datang..Disamping tu juga, saya akan update status terkini permohonan dari client yang baru jadi memudahkan untuk anda semua mengetahui dengan lebih cepat status permohonan masing-masing ;)
Sekarang ni juga baru je design simple flyer untuk SmartMedic 100 ni tuk diedarkan dimana-mana dan merata-rata tempat ;) Jadi kalau flyer ni ada kat dalam postbox rumah korang jadi belek-belek lah ye sebab memang puas hati dengan produk dari MAA Takaful ni..Sebab produk ni memang tiada "KO-TAKAFUL" seperti yang ada agensi Takaful kenakan kepada pemegang polisi. Disamping tu juga sekarang ni MAA Takaful punyai 99 buah panel hospital swasta di seluruh Malaysia! Woooowwww! Ada ke agensi Takaful lain punya panel hospital banyak mcm ni??? 

MAA Takaful ingin memudahkan semua pemegang polisi untuk pergi kemana-mana sahaja panel yang ada tak kira hospital tu besar ataupun kecik yang ada nama ataupun tidak kerana paling penting servis yang diberikan oleh panel tadi memang yang terbaik & kita yang membayar pun akan puas hati dengan servis yang diberikan!

Jadi kepada pembaca-pembaca setia semua jangan lupa untuk LIKE page saya di Facebook ye! or kalau korang ingin add personal page saya boleh klik je link bawah ni ;)

Okeh peeps! Ini je buat kali ni! Kalau korang berminat ingin tahu mengenai apa kelebihan MAA Takaful SmartMedic 100 ni bole PM or Call or Email or Whatsapp ;

Khairul / 012-3793162 (Whatsapp) 013-6394960 / crossbones883@gmail.com

No comments:

Post a Comment