Saturday, March 2, 2013

LATEST TESTIMONI DARI KAD PERUBATAN MAA TAKAFUL SMARTMEDIC 100 ;)

As-salam & hello peeps! Baru-baru ni one of my client, adik Humaira dimasukkan ke Darul Ehsan Medical Centre (DEMC) lepas di diagnose kna infection ECZEMA..Jadi doctor terpaksa warded adik Maira disebabkan ingin membuat beberapa allergic test. Adik Maira dimasukkan ke wad pada Isnin 25hb Feb & discharge pada esok harinya.

Alhamdulillah, dengan adanya KAD PERUBATAN dari MAA Takaful SmartMedic 100 memang amat2 diperlukan oleh adik Maira dalam masa2 begini kerana mumy adik Maira dah tk sampai hati melihat anaknya yang mengalami masalah kulit gatal yg boleh menyebabkan kesan2 bila digaru & bila berpeluh..

Guarantee Letter dapat dikeluarkan oleh service provider yang dilantik oleh MAA Takaful iaitu MICARES yang beroperasi selama 24 jam sehari & 7 hari seminggu & adik Maira kini bole mendapatkan rawatan dalam keadaan yang selesa! Yang paling bagusnya parent adik Maira TIDAK PERLU MEMBAYAR SATU SEN PUN DEPOSIT UNTUK KEMASUKAN KE DEMC! "0" DEPOSIT YE!
Adik Maira di bilik 
Dengan plan yang diambil oleh adik Maira, bilik dengan kadar single bed jadi senang, selesa & memudahkan ahli keluarga adik Maira datang melawat & paling penting tanpa sebarang gangguan dari pesakit lain ;)

Adik Maira dikeluarkan pada esok harinya lepas berbelas allergic test dibuat keatas kulit beliau..Keadaan adik Maira pun semakin baik..Semoga beliau akan pulih sepenuhnya selepas ni! Yang paling menceriakan parent Maira ialah selepas melihat amount yang dicaj & yang perlu dibayar oleh mereka ;)
DARI JUMLAH RM3789.30, ADIK MAIRA HANYA DIKENAKAN BAYARAN SEBANYAK RM64.20 SAHAJA! Tiada sebarang caj KO-TAKAFUL / KO-PAYMENT yang dikenakan keatas adik Maira kerana dengan adanya MAA Takaful SmartMedic 100, segala bil rawatan anda akan MAA Takaful uruskan..

Berbaloi ke tidak ye?? Jadi inilah hakikatnya bil perubatan yang akan dikenakan bila kita ingin mendapatkan rawatan di hospital swasta. Perlu kita ingat, sakit tak akan memberi kita sebarang isyarat yg membolehkan kita untuk menyimpan duit & bertangguh dari mendapatkan rawatan lebih2 lagi dihospital swasta..Tetapi dengan adanya kad perubatan, smua ini tidak menjadi masalah & anda bole mendapatkan rawatan bila2 masa SHJ! Dengan hanya bayaran premium yang berpatutan, anda boleh memiliki kad perubatan dengan kadar had tahunan bermula dari RM50,000 sehingga RM200,000 & kadar bilik sehari RM150 sehingga RM450 ;) ANDA PILIH!

KHAIRUL / 012-3793162 (WHATSAPP) / CROSSBONES883@GMAIL.COM / FB Maa Takaful Smartmedic 100 medical card OR JUST CLICK https://www.facebook.com/MAATakafulTHEHOTTESTMEDICALCARDINTOWN?ref=hl




No comments:

Post a Comment