Wednesday, March 13, 2013

MALAM ANUGERAH KECEMERLANGAN KUMPULAN ERA BUMI 2012 ;) + PELUANG KERJAYA SEBAGAI PERUNDING TAKAFUL

Baru2 ni pada 8/03/2013 telah diadakan "Malam Anugerah Kecemerlangan 2012 Kumpulan ERA BUMI" di The Royale Bintang Resort & Spa @ Seremban bagi meraikan mereka2 yang menunjukkan prestasi cemerlang pada tahun 2012. Malam anugerah ini diadakan dengan kerjasama MAA Takaful Berhad & diadakan pada setiap tahun. Untuk layak mendapatkan seating pada malam anugerah ni kami semua perlu mencapai jualan yang telah ditetapkan & alhamdulillah saya bukan sahaja layak untuk mendapatkan 2 free seats tetapi juga penginapan sehari semalam di The Royale Bintang ini ;)

Jadi bolehlah bawak 1 fam sambil dinner sambil bercuti sekali..Hampir 800 perunding2 dari MAA Takaful yang berdaftar dibawah Kumpulan ERA BUMI hadir berkumpul bersama.

Tahniah diucapkan kepada yang berjaya pada malam tersebut & antaranya ialah 2 orang dari agency kami, AidilAdnan & Partners Consultancy yang berjaya naik pentas untuk menerima award..
Boss besor, Aidil Adnan Ahmad bersama isteri yang juga perunding Takaful 
Gadis2 yang senantiasa berada dibelakang suami ;) 
Antara perunding dari group AA&p
Tahniah EC Muslim & MC Khairul Ariffin & in shaa allah tahun 2013 ni saya pulak akan naik pentas ;)
Smart tk guer?hehehe 
Bakal2 perunding Takaful satu hari nanti 
\
Penyanyi jemputan khas, Afee dari kumpulan U-Topia..3 lagu Afee bawak malam tu mmg layan lagi2 bila last song dia "Mithali Cintaku" https://www.youtube.com/watch?v=ha__Tjro8eE haa klik link ni kalau nk dengar lagu Mithali ;) Sebelum upacara tamat, ada pengumuman penting yang dibuat! Yeay! FOC trip ke Beijing! Terujanyeee! Walaupun bukan p London hehehe..

Opss kepada yang masih belum tau lagi kerjaya sebagai perunding Takaful ni bukan shj hanya jual produk2 Takaful tetapi juga akan diberi peluang melancong berdasarkan contest yang diadakan..At least 2 destinasi dalam Asia & 1 luar Asia diadakan setiap setahun! Besh kan! Achieve sales target selain dari dapat komisyen setiap bulan, kita juga dihargai oleh syarikat yang menyediakan FOC trip bertaraf 5 bintang! Alhamdulillah juga saya sudah melepasi 1 cabaran melancong secara FOC ke Koh Samui, Thailand & moga dipermudahkan untuk lepas juga cabaran ke Beijing & juga ke BARCELONA!! Woot woot!

Masa untuk pulang & kembali bekerja keress! 


Luv them very muchy!
Sebelum gerak balik ke Shah Alam sempat lunch di salah sebuah restoran melayu yang menyediakan lauk2 kampung termasuk daging landak! 

Kepada yang ingin menjadi Perunding Takaful secara FULL TIME / PART TIME bolelah contact saya di 012-3793162 (Whatsapp) or emel crossbones883@gmail.com. Selain dari komisyen seperti yang disebutkan diatas, kita juga akan berpeluang untuk melancong secara percuma! Sekiranya anda sedang mencari kerjaya yang flexible & inginkan financial & time freedom, inilah kerjaya yang anda cari & perlukan, Perunding di MAA Takaful! See ya!



No comments:

Post a Comment